miercuri, 18 martie 2015

Biserica Madre del Buon Consiglio

Catacombele Sfantului Gennaro

Fotografii interesante gasiti la Carmen
Va multumesc pentru vizita !

32 de comentarii:

1. In vecinatatea bisericii Madre del Buon Consiglio (foto sus) se gaseste intrarea in catacombele Sfantului Gennaro, cel mai mare cimitir folosit in perioada dintre secolele II-XI. Existente inca din epoca romana, catacombele s-au dezvoltat in era crestina. Complexul este amplasat pe doua niveluri: la cel superior exista in afara de morminte (foto sus) si o bazilica; la nivelul inferior se gasesc bazilica Sfantului Agrippino si mormintele catorva familii nobiliare (foto sus).

2. Nu stiam pe unde ai disparut:)
    O zi buna!

1. :)...am "disparut" cam mult, recunosc! :)
      O zi buna si tie !

3. Ce locuri interesante! O pagină de istorie, aș putea spune ...

4. Calatorie placuta si plina de instantanee foto reusite!

5. Bună Nicol!
    Interesantă pagină de istorie!
    O zi minunată îți doresc!
    Pupicei.

6. E' bello vedere il Napoli di nuovo! :)) ma bucur mult sa ne prezinti concediul tau! abia astept continuarea fotoreportajului! pupici
    Happy WW!

1. Din pacate nu am avut Canon-ul la mine, iar pozele sunt cam slabe calitativ si facute in graba. Tu stii cum "alergam"noi... :) O sa incerc sa postez de prin fiecare loc pe unde am fost. :)

2. Ancuta nu mai are probleme cu piciorul, nu-i asa? ma bucur pentru voi. Sper ca ati avut parte de vreme frumoasa. Va pup ♥
      PS: fiica mea care studiaza italiana, m-a corectat : È bello vedere Naploi di nuovo! ;)

3. Ancuta nu a avut probleme...eu am mers mai greu din cauza durerilor de oase (deh, batranetea :)) ), dar am cumparat diclofenac gel de acolo si am reusit sa merg mai binisor .
      La Capri a plouat de dimineata si a batut foarte tare vantul, iar la Caserta ne-a plouat cat am vizitat parcul (dar nu prea mult). In rest vreme buna. :)
      Te pup si eu.

7. Imagini simple ,care ma incanta peste masura.Modul tau de a privi,ma uimeste intotdeauna.Ma uit si invat.O zi buna!

1. Multumesc Floare. Sunt facute pe graba dar sunt niste amintiri dragi mie (deja amintiri!) :)))

8. bine ai revenit! :)
    imi place prima fotografie, are patina timpului, in vixiunea mea :)
    asteptam urmarea!
    te pupacesc! :*

9. asa va sa zica! aici te-ai ascuns! secretoaso!!:))
    superbe imagini!

1. Nici nu stii cat de putin a lipsit sa ajungem la Genova si nu la Neapole! :)))
      Multumesc.

10. Bine ai revenit! Cred ca ai avut un concediu excelent. Cu sau fara Canon, fotografiile tale sunt excelente ! O dupa amiaza frumoasa!

11. Zua bună ! Astăzi te invit la o plimbare pe malurile Mureşului şi Ampoiului.
    Să ai o zi frumoasă şi o seară liniştită.

12. Multumim pentru imaginile din interior. :)
    Happy WW!

13. M-am simţit ca în excursie! Minunat!

14. Foarte frumoase fotografii! In Neapole n-am mai fost pana in seara asta. Multumesc! :)

15. Foarte interesant!! :)
    Ce locuri frumoase ati vizitat! Ma bucur ca am putut sa mai descopar astfel un coltisor din lumea mare :D
    Happy WW!

16. Bine ai revenit! :) Si nu puteai reveni cu "tolba" goala, de la vanatoarea cu obicetivul! Superbe imagini. Catacombele ma atrag intr-un mod pe care nu prea il inteleg :)) Amintiri de "om pestera" mi-ar zice unii, dar ma gandesc ca mai mult datorita incarcaturii istorice a unor catacombe. :)
    Multumesc de info! :)
    Zile fericite iti doresc! Si spor la "vanatoare"! :)

17. Minunate locuri, reușite fotografii. Mulțumesc că împarți cu noi bucuria acestei călătorii ! ☺

18. Ce de minunatii !!!! Chiar ma intrebam cum "traiau primii crestini" in timpul persecutiilor din Imperiul Roman... Superbe imagini! Ioana

19. Am vazut intr-un documentar despre catacombele din Italia, mi s-a parut interesant.Frumoase fotografii.

20. Minunată şi monumentală biserică. O adevărată catedrală a unui mare oraş. Dar catacombele mă interesează cel mai tare, căci sunt mărturii impresionante ale credinţei, din vremea marilor persecuţii.
    Weekend frumos! :-)

21. Impresionante locuri, pline de istorie!