sâmbătă, 30 mai 2015

Bucurii marunte !!! :)



Teatrul Masca si Foto Club CloseUp va invita de maine seara in Parcul Crangasi, la Festivalul International de Statui Vivante ! Vivat Teatrul Masca !!! Vivat Foto Club CloseUp !
:)

Si acum anuntul oficial:
Teatrul Masca va invita intre 30 mai si 1 iunie sa vizionati in cadrul Festivalului International de Statui Vivante editia V-a ce se desfasoara in Parcul Crangasi, expozitia de fotografii din editia precedenta a festivalului, realizate de artistii fotografi independenti si de cei din Clubul Foto Close-UP. Fotografii ale acestor artisti, din aceeasi expozitie , pot fi vazute expuse pe gardul Muzeului Municipiului Bucuresti-Palatul Sutu.
Fotografii realizate de: Adrian Ster, Alexandru Hossu, Andreea Stanescu, Augustin Birau, Claudiu Negut Hossu, Irina Melesteu, Daria Virbanescu, Florica Jianu, Gabriela Vezelovici, Ioana Cirstea, Isabelle Nicoleta Baciu, Mircea Dascalu, Sorin Frasina, Cornel Gingarasu, Corina Moraru.
Spectacolele din cadrul festivalului vor putea fi urmărite în direct, prin live streaming, pe pagina special creată pentru aceste transmisii aici .

O fotografie semnata de mine se afla deja la Muzeul Municipiului Bucuresti :


Doua expozitii in 2 zile ! :) 


6 comentarii:

  1. wow! ce mândra sunt ca suntem prietene ;))
    Pup draga mea. Multumesc mult ca oferi posibilitatea vizitarii expozitiei si unora ca mine - nu ca nu ar dori, ci nu au cum!
    Un weekend minunat sa ai! :-*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eu nu am fost inca la Palatul Sutu/Muzeul Bucurestiului. Poza este facuta de prietena mea. Noi am aflat ieri de aceasta expozitie. Am fost fotografi oficiali anul trecul si am tot facut selectii peste selectii (cu reprezentantul teatrului), am avut atatea discutii(face to face si la telefon) dar nu stiam cand va fi finalizat proiectul. Si ieri a venit surpriza ! :)
      Promit sa fac poze la ambele evenimente. :)
      Un weekend minunat si tie ! Pup draga mea !

      Ștergere
    2. Astept, multumiri anticipate:)
      O zi buna!

      Ștergere
  2. Pe 2 iunie ii asteptam la Targoviste , la festivalul "Babel"! Poate vii cu ei si aici! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Bravo Nico! Bravo tuturor!:)
    La cât mai multe evenimente frumoase!
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  4. Felicitari!Munca buna este rasplatita.Asa mai aflam si noi de evenimente importante.Multumin!

    RăspundețiȘtergere