luni, 7 mai 2012

In goana....





Mai multe si mai interesante la KARMAPOLICE !

O saptamana PINK va doresc !

20 de comentarii:

  1. Gonește, chiar gonește, foarte reușită fotografie! Așadar, Pink Mondays! ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. ce bine l-a surprins aparatul..atita energie as vrea si eu sa am dimineata....

    RăspundețiȘtergere
  3. ia te uita cine e vesel si zglobiu dimineata :))
    reusita fotografie...imi place mult :)

    RăspundețiȘtergere
  4. ce simpatic este! eu îmi imaginez momentul când a ajuns la tel - precis alearga spre prietenul lui biped :))
    Sa ai o saptamâna minunata si o zi de luni cât mai pink! :)

    RăspundețiȘtergere
  5. fereste-te! lasa catelul sa goneasca :). fain....ciaooo

    RăspundețiȘtergere
  6. Era graba mare se vede! :)
    Superba fotografie!
    Seara placuta!

    RăspundețiȘtergere
  7. Mirela, e un jucaus si jumatate ! :))
    Pink sa fie pentru toti !!!

    RăspundețiȘtergere
  8. @ karma police: El pare un grasut, dar are atata energie ! Poate alerga (cica) 25 km...!!!

    RăspundețiȘtergere
  9. Asa este Pandhora. Ar alerga de dimineata pana seara ! Multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  10. Ha,ha,ha...Carmen, prietenului biped ii tremura deja mana cand l-a vazut ca vine ca o vijelie ( nu de alta - sa nu loveasca camera ! )... el avea chef de alergat si eu de pozat !!!

    RăspundețiȘtergere
  11. Urechile "blegi" il fac sa zboare, Robert ! :))

    RăspundețiȘtergere
  12. cine stie-cunoaste, Geanina ...:)) Am ferit camera, atat !!! :))

    RăspundețiȘtergere
  13. Da Melly...el este intr-o continua goana si joaca !!! :))

    RăspundețiȘtergere
  14. wow! nici nu am îndraznit sa cred ca este al tau! esti de invidiat! ;)

    RăspundețiȘtergere
  15. Carmen, nu este al meu dar suntem prieteni fooooarte buni....iesim des la pozat impreuna ...!!!

    RăspundețiȘtergere
  16. In goana cui? :) Sper ca nu fugeai de el! :)
    Frumos surptins!

    RăspundețiȘtergere
  17. Nuuuuuuuu, Diverse...alerga la "pupat" ! :)))

    RăspundețiȘtergere