vineri, 3 august 2012

Strada...




Va multumesc pentru vizita !

10 comentarii:

  1. Multumesc Robert!
    O zi senina sa ai !

    RăspundețiȘtergere
  2. A incercat cineva sa o salveze pe fata aia? Am impresia ca este pe cale sa faca insolatie. :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Tipa care sta cu spatele si se apleaca e tare de tot... :))

    RăspundețiȘtergere
  4. tare cunoscuta mi-e bancuta aceea...:). cu siguranta sunt mai multe la fel pe strada, nu?
    frumos surprins....

    RăspundețiȘtergere
  5. Vienela: Pana la urma , a plecat ea de bunavoie! :)

    RăspundețiȘtergere
  6. geanina : daaa...ai vazut personajele si in reflexia din geam ! :))

    RăspundețiȘtergere
  7. Eu ador peisajul strazii. :)
    Frumoasa foto!

    RăspundețiȘtergere
  8. Elly: Multumesc. Imi placea cum erau luminati de soare cei doi si cum era el luminat de dragoste (o sorbea din priviri). Nu am putut sa ma apropii prea mult! :)

    RăspundețiȘtergere