marți, 8 ianuarie 2013

MFC...

...




Doresti sa participi la MIERCUREA FARA CUVINTE ? Este simplu si amuzant !
La CARMEN gasesti toate detaliile !

Va multumesc pentru vizita !

21 de comentarii:

  1. Oho, frumos apus, iarna si apusurile sunt parca mai taioase!

    RăspundețiȘtergere
  2. Așa frumusețe de apus ai prins !!!
    Felicitări pentru captură !

    RăspundețiȘtergere
  3. superb! salcia în amurg, lacul si iarna... o combinatie din care ai realizat opere de arta!
    Happy WW! pupici

    RăspundețiȘtergere
  4. Cu adevărat fotografii de inginer.
    Să ai o noapte liniştită.

    RăspundețiȘtergere
  5. Liviu Bimbea: Imi cer scuze ca nu mai vin in vizita pe la dumneavoastra, dar Bitdefender-ul mi-a zis ca aveti virusi. Dupa ce am facut ultimul comentariu, cred ca m-am "infestat" putin...

    RăspundețiȘtergere
  6. apusurile tale ma fac sa-mi fie dor de Delta si de vara :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Daca e apus, e odihna! Frumos si placut ochilor!

    RăspundețiȘtergere
  8. Foarte frumoase fotografii...!
    Mulţumim!

    RăspundețiȘtergere
  9. Felicitari pentru postare! Sunt atât de frumoase fotografiile.. O noapte frumoasa îti doresc si o saptamâna minunata!

    RăspundețiȘtergere
  10. trebuie sa fac o magie si sa ajung si eu pe lacul ala la un apus! :)

    RăspundețiȘtergere
  11. Superbe imagini!
    O zi splendidă să ai!
    Cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  12. Nostalgice imagini, te indeamna la visare!

    RăspundețiȘtergere
  13. Splendide imagini cu apus!
    Culorile sunt minunate, copacii sunt fantastici iar, el, stapanul cerului e ca un rege peste toate! Minunat!
    Happy WW, Nicoleta draga!

    RăspundețiȘtergere
  14. "Buna dimineata" sau "noapte buna"?
    Oricum ar fii, e frumos!

    RăspundețiȘtergere
  15. a doua poza m-a inspirat, voi scrie o poezie.

    I like!

    RăspundețiȘtergere