sâmbătă, 14 iulie 2012

HAPPY WEEKEND! - Editia a 17- a

Deci, daca este weekend, este:


Portret de copil




Ce este timpul? 
Timpul este o vreme care trece tot timpul. (5 ani)

Cum se face parfumul? 
Parfumul se face din apa, dop si din parfum. (5 ani)

Daca pamantul se invarteste, cum de nu cadem de pe el? 
Nu se invarteste decat Pamantul, asfaltul nu se invarteste. (6 ani) 
Pamantul este rotund. Noi nu cadem de pe el, pentru ca strazile sunt drepte, ele nu sunt rotunde. (8 ani) 
Pamantul are forma rotunda, noi nu cadem de pe el, ca noi nu mergem acolo, unde se face el rotund. (7 ani)

Ce este familia? 
Familia este ca daca pleaca tata in alta tara si mama pleaca la serviciu noi ne ducem la alta familie si ne este frica acasa. (6 ani)


 " Doar oamenii mari pot avea vicii" .
La Rochefoucauld



Legile lui Murphy
Majoritatea orelor de matematica incep la 8 dimineata, ca si filmele la cinema.
-------------------------------------------------------------------------------------

Doresti sa participi ? Aici poti gasi toate detaliile !
Multumesc elly weiss !


14 comentarii:

  1. Ce bine ca am descoperit reteta parfumului!
    De maine ma apuc de facut parfumuri.
    Apa si dop mai gasesc eu. Cu parfumul o sa fie ceva mai greu :)))
    Copiii spun intotdeauna lucruri trasnite dar cu atata inocenta incat te induioseaza si emotioneaza pana la lacrimi, ca-n acea zicere despre familie...
    Frumos portret de baietel! Ce mancase?
    Happy, Happy Weekend iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  2. Elly: Hi,hi,hi..eu nu am talent pentru "Povestea parfumata", dar am gasit reteta !
    Tocmai papase laptic !!! Este o fetita, dar avea parul prins in codite ! :))

    RăspundețiȘtergere
  3. fotografia este grozava...micuta pofticioasa :))
    da...copii spun ce gandesc...e atat de simplu cand esti mic...
    lucrurile se complica cand cresti :)
    ca si pe elly weiss m-a emotionat ce a spus copilul acela despre familie...doare al naibii de rau...

    RăspundețiȘtergere
  4. :)) dupa ce m-am amuzat, m-am inspirat de la tine - si eu tot o fotografie dulce si cateva glumite.
    Sa ai un weekend minunat!

    RăspundețiȘtergere
  5. Ma induioseaza mereu raspunsurile date de copilasi. Lumea pe care o vad ei este total diferita fata de cea in care traim noi. :))

    RăspundețiȘtergere
  6. pandhora: Multumesc. Asa este! Copiii nu spun lucruri traznite, spun ceea ce cred ei! :))

    RăspundețiȘtergere
  7. CARMEN: :)) ... te poti inspira oricand ...Am vazut ca a mai postat cineva tot despre copii ! Cred ca am avut mai multi aceasi idee!! :))
    Un weekend minunat si voua !

    RăspundețiȘtergere
  8. Vienela: Cred ca lumea vazuta de ei este mai adevarata decat a noastra ! :))

    RăspundețiȘtergere
  9. Foarte amuzante raspunsurile date de cei mai micuti ;))
    Seara placuta:)

    RăspundețiȘtergere
  10. Ce simplu este totul pentru copii! Poate ca multe-multe sunt tare simple dar adultilor le place sa le complice! :)

    O saptamana minunata iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  11. Pandhora: Este dragalasa foooc!
    Imi pare rau ca nu se mai realizeaza emisiunea : "Copii spun lucruri traznite"!
    Am stat mult in cumpana daca sa pun sau nu definitia familiei! Si eu am avut acelasi sentiment, dar reflecta o realitate dureroasa.

    RăspundețiȘtergere
  12. Carmen: Hi,hi,hi...am vazut! O saptamana frumoasa va doresc!

    RăspundețiȘtergere
  13. Zdwuby: Multumesc. O seara placuta si tie !

    RăspundețiȘtergere
  14. Kundalini: Asa este; noi complicam mereu lucrurile ! :)) O saptamana minunata si tie !

    RăspundețiȘtergere