sâmbătă, 25 ianuarie 2014

Statui...

...


    Izvorul Sissi Stefanidi reprezintă o mamă îndurerată de moartea fiicei sale, ce toarnă apă cu ulciorul. Statuia este amplasată pe aleea principală a Grădinii Cişmigiu, în faţa fostului chioşc de ape minerale.Locul aparţinuse familiei Stefanidi şi a fost donat către primăria oraşului după moartea fiicei lor .
  În partea de jos a statuii este săpată inscripția "Izvorul Sissi. Închinat scumpei mele copile, Sissi Stefanidi".
  Este o sculptură realizată de Ion C. Dimitriu-Bârlad , artist şcolit la Paris, sub îndrumarea profesorilor-sculptori Landawskz şi Bouchard. Alte lucrari ale sculptorului : Monumentul Cavaleriei, Regele Ferdinand I, Monumentul Marinarilor, Nud, Minierul , bustul Majestăţii sale Regele Carol II, Titu Maiorescu , Dr. Haralamb Botescu .

surse : 

7 comentarii:

  1. adapă porumbeii!
    suuperb!
    bună dimineața!

    RăspundețiȘtergere
  2. frumos surprins , doamna!
    felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  3. O statuie cu o poveste trista, poza e foarte frumos realizata, mai ales ca ai surprins si un porumbel in zbor.

    RăspundețiȘtergere
  4. Ai reusit sa surprinzi toate fineturile acestei statui...
    imi pare asa rau ca nu am putut repera in plimbarile de prin parc.
    Ne fura peisajul si stresul incat nu am avem ragazul sa ne uitam in timp, in istorie.
    E superba statuia.... atatea valori ne inconjoara pe care le lasam in uitarere si in nepasare

    RăspundețiȘtergere
  5. Va multumesc tuturor. Dar cred ca o vreme o sa "dispar" putin de pe blog... am cateva postari programate, asa ca daca nu apar comentariile voastre sunt oprite de "moderare"...le dau drumul cand o sa revin...Va doresc numai bine si sanatate !

    RăspundețiȘtergere
  6. Delicata si superba. Porumbeii par sa faca un tot cu statuia. Minunat surprinsa. Te imbratisez, draga mea!

    RăspundețiȘtergere