joi, 19 iulie 2012

Apus (4)...

...




...


Va multumesc pentru vizita !
P.S. Gata ! Azi m-am intors la el , o dragoste recenta ( e mai tanar, deh), David Garrett !

21 de comentarii:

  1. Un apus ascuns printre freamatul copacilor, acompaniat de o muzica deosebita. Multumesc. Salutari cu bine!

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte frumoase! Am si eu cateva poze, dar acum nu mai am curajul sa le postez:)

    RăspundețiȘtergere
  3. fotografiile tale au ceva romantic si duios in acelasi timp...imi plac mult...

    la birou nu pot asculata muzica...dar o sa ascult cand ajung acasa :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  5. ...hmmm, ce sa zic, sa va iubiti!
    da si mie imi place...:)))
    cu david privind apusul....suna in mare fel :P

    RăspundețiȘtergere
  6. Pot sa mai fie cateva zile...chiar daca voi innebuni :))
    Si ceea ce ai postat azi e magnific.
    Muzica, de asemenea, e in perfecta armonie cu imaginile :) Mi-a placut mult!
    O seara superba sa ai!

    RăspundețiȘtergere
  7. Robert: Lasa modestia! Eu le invidiezi pe ale tale ! (Si nu numai ... :))

    RăspundețiȘtergere
  8. pandhora: Multumesc. Nu stiu daca o sa-ti placa David Garrett . Eu l-am descoperit de vreo 2 ani !:))

    RăspundețiȘtergere
  9. geanina: Daca are un concert pe la tine, sa te duci ! :)
    Eu l-am vazut la Londra anul trecut ! ;)

    RăspundețiȘtergere
  10. elly: ooo...nu vreau !!! ;) Maine si atat ! :)
    Urmeaza weekend-ul happy ! :))
    Multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  11. mi-a placut grozav...grozav de mult :)

    RăspundețiȘtergere
  12. Fa-ma fericita, spune-mi ca sunt cu dedicatie pentru mine fotografiile astea.

    RăspundețiȘtergere
  13. Nu sunt modest, eu am prins doar rasarituri, depinde de locatie.

    RăspundețiȘtergere
  14. Robert: Eu caut locatii pentru rasarit...:))

    RăspundețiȘtergere