vineri, 20 iulie 2012

Apus (5)...

...




...


Va multumesc pentru vizita !


17 comentarii:

  1. un "zeu" al sunetelor potrivit apusului tau fierbinte :)

    vom vedea si un rasarit de soare? :)

    RăspundețiȘtergere
  2. andre reiu, un alt domn ce mi-ar placea sa ma insoteasca cantandu-mi, eu privind acest apus fantastic!
    zi faina sa ai :)

    RăspundețiȘtergere
  3. pandhora: ... nu stiu... vreau un rasarit, dar este greu cu transportul la ora aceea ...

    RăspundețiȘtergere
  4. geanina: :)... o zi minunata sa ai ! >:D<

    RăspundețiȘtergere
  5. Ai ales excelent muzica acestui apus arzător și magnific! Vara, doar vara e acest roșu cald al frumoaselor ore ale serii. Minunat!

    RăspundețiȘtergere
  6. Se plange lumea pe aici de multe apusuri:)) Ce conteaza ca sunt doar apusuri? Important e ca sunt superb surprinse. Daca nu ar fi apus nu am avea niciodata rasarit.
    Sa ai o zi senina in fiecare zi!

    RăspundețiȘtergere
  7. Mirela: Multumesc. Bine ai venit din vacanta !

    RăspundețiȘtergere
  8. Tudor:... :))...Eu ma plang- poate va plictisesc cu ele ! :))
    P.S. Nu am mijloc de transport dimineata pentru rasarit, asa ca o sa fotografiez cat mai pot apusuri.
    Masina mea este in fata blocului, dar nu mai am curaj sa circul cu ea (Dacia 1310 !)...

    RăspundețiȘtergere
  9. Robert: Multumesc. Numai bine si tie !

    RăspundețiȘtergere
  10. Apusul si rasaritul reprezinta momentele acelea pe care nu ma satur sa le surprind in fotografii. Superbe pozele si melodia aleasa!

    RăspundețiȘtergere
  11. Cris-Mary: Nici eu nu ma satur de ele... Multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  12. Superbe apusuri dar și melodia
    îmi place mult!
    Un weekend cât mai plăcut îți doresc!

    RăspundețiȘtergere
  13. Inca un apus superb! Ti-am spus, eu inca nu am reusit asa ceva...dar imi doresc.
    Foarte, foarte frumos! Mai ales a doua, cu pasarile...
    O noapte buna!

    RăspundețiȘtergere
  14. Elly: O sa reusesti...
    Daca mai asteptam putin poate o prindeam in dreptul soarelui !!!
    O seara linistita !

    RăspundețiȘtergere
  15. ELENA: Ma bucur ca ti-am inseninat weekendul !

    RăspundețiȘtergere