duminică, 24 februarie 2013

“Hai sa facem sex !” ... (hw8)


…nu va ganditi la prostii !!! Este titlul piesei la care am fost aseara ! Nu o sa va spun prea multe despre piesa ( gasiti recenzii mult mai bune pe net ), dar o recomand. Sunt fericita ca generatia care vine dupa mine este talentata si pot spune ca se vor naste destule “generatii de aur “ si dupa mine !!! J
Nu acesta era subiectul. Ce m-a frapat, a fost un mic spectator din sala. Era un baietel de maxim 9 ani. Atunci am gandit: “Oare ce cauta la piesa asta? “. La sfarsitul spectacolului am surprins discutia dintre el si parinti : “De ce m-ati adus aici. Mie nu mi-a placut !” Raspunsul parintilor “m-a dat pe spate” : “Draga, nici noi nu am stiut despre ce este vorba!” J Adica, titlul nu era destul de explicit ?!
Si pentru ca am adus vorba despre copii...
Copiii au o cu totul alta perceptie asupra vietii, una mai putin complicata si de multe ori mai normala.
Nuditatea:
O mama se plimba cu masina împreuna cu cei trei copii mici într-o dupa-amiaza torida de vara, când o femeie dintr-o decapotabila s-a ridicat din scaun si a început sa le faca cu mâna. Femeia era total goala.
În timp ce mama îsi revenea din soc si se gândea sa le spuna repede copiilor sa nu se uite, fetita de cinci ani i-a spus inocent:
"Mami. Femeia aia nu poarta centura de siguranta!"
************
Un baietel s-a pierdut pe culoarele unei sali de gimnastica si a nimerit la cabinele femeilor. Acestea au început sa tipe, sa însface prosoape sa se acopere si sa fuga în toate partile ca sa se ascunda.
Baietelul le-a privit uimit dupa care a întrebat senin: "Ce s-a întâmplat? N-ati mai vazut un baietel în viata voastra?"
Onestitate:
Un baietel de patru ani a venit alergând din baie sa-i spuna mamei ca si-a scapat periuta de dinti în toaleta.
Mama a scos-o din toaleta si a aruncat-o la gunoi.
Atunci baietelul a stat si s-a uitat putin gândindu-se, dupa care a fugit în baie si s-a întors cu periuta mamei. A ridicat-o în fata mamei si i-a spus cu un zâmbet încântat: "Mai bine ai arunca-o si pe asta pentru ca a cazut în toaleta acum doua zile".
Pareri:
În prima zi de scoala, un elev din clasa întâi i-a dat învatatoarei un bilet de la mama sa. Pe bilet scria: "Parerile exprimate de acest copil nu sunt neaparat cele ale parintilor lui".
Ketchup:
O femeie se chinuia sa faca sa curga ketchup dintr-o sticla. În timp ce se chiunuia i-a sunat telefonul asa ca l-a rugat pe baietelul ei de patru ani sa raspunda la telefon.
"Este directorul, mama" i-a spus copilul mamei. Dupa care a adaugat: "Mama nu poate raspunde acum. Da o sticla peste cap".
Batrânete:
O mama facea voluntariat la o organizatie care ducea hrana batrânilor fara ajutor. În timpul orelor de program o lua pe fetita sa de patru ani cu ea. Pe aceasta o fascinau bastoanele, scaunele cu rotile si alte lucruri care aveau legatura cu batrânii.
Într-o zi mama a gasit-o holbându-se la o proteza de dinti care statea într-un pahar cu apa. În timp ce mama se pregatea sa raspunda la inevitabilele întrebari ale fetitei, acesata s-a întors si a soptit: "Zâna maseluta n-o sa creada niciodata asa ceva".
Îmbracamintea:
O fetita se uita la parintii ei cum se îmbraca pentru petrecere. Când l-a vazut pe tatal sau cum îsi îmbraca costumul aceasta i-a spus:
-"Tati nu ar trebui sa porti costumul ala".
-"De ce scumpa mea?"
-"Pentru ca stii ca îti da dureri de cap în dimineata urmatoare".
Scoala:
O fetita abia terminase prima saptamâna de clasa întâi si vine nervoasa acasa: "Îmi pierd vremea cu scoala" îi spune mamei.
"Nu stiu sa citesc, nu stiu sa scriu si nici sa vorbesc nu ma lasa!"
Biblia:
Un baietel deschide biblia familiei. Era fascinat de desenele din carte si dadea pe rând fiecare pagina. Deodata ceva cazu din biblie. Era o frunza presata între pagini.
"Mama uite ce am gasit" striga fericit baietelul.
"Ce ai gasit?" întreba mama.
Fascinat baietelul raspunse: "Cred ca sunt chilotii lui Adam!" 
sursa: e-mail de la prieteni 



Postarea participă la  jocul HAPPY WEEKEND! -Editia 8
Elly este o gazdă primitoare ! 

Vă mulţumesc pentru vizită !

8 comentarii:

  1. lucrurile sunt simple,noi le complicam :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Doamne, ce bine m-am distrat. Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  3. Grozave bancurile!
    Data viitoare am sa am grija sa pun centura de siguranta! :))))))))
    Dar ghioceii m-au topit! Pe mine ptr ca afara e zapada! :((

    RăspundețiȘtergere
  4. Mulţumesc pentru recomandare.
    :) par glume, dar nu sunt...
    O seară frumoasă, draga mea!

    RăspundețiȘtergere
  5. wow, ce frumos ca mergi in mod regulat la spectacole! Teatru, muzica, vernisaje de arta (fotografica sau de alt gen), muzee... Esti de admirat! Asa-i frumoasa viata!
    Bancurile :))))) adorabile! absolut adorabile!
    te pup draga mea :-*

    RăspundețiȘtergere
  6. Hihi, chiar m-am amuzat... si mi-am amintit ce mi-au zis intr-o zi fetele mele: voi oamenii mari sunteti ciudati rau de tot! Cred ca au dreptate. Si fara nicio legatura cu postarea... multumesc pentru lalele, stii tu...

    RăspundețiȘtergere
  7. :))) Ce nume de piesa de teatru! Cam...exagerat. Ca sa nu zic altceva.
    Chiar ca nu inteleg ce-au gandit oamenii aia cand au luat copilul cu ei...
    Multumiri pentru recomandare. Prinde bine.
    Cat despre logica copiilor e fantastica. Si minunata! :) Imi place grozav.
    O seara minunata sa ai in continuare!
    Si sa vina mai repede primavara :)

    RăspundețiȘtergere