joi, 21 februarie 2013

Vernisaj...

...


<< Haihui prin România: o invitaţie la expoziţia de fotografie 
„Marea Hoinareală – iară!“

Cele mai bune imagini ale unor fotografi talentaţi, care au hoinărit prin ţara alături de cunoscutul fotograf Sorin Onişor, sunt adunate într-o noua expoziţie deschisă publicului în perioada 15 februarie- 5 martie 2013 la Muzeul Ţaranului Român. 
Vernisajul a avut loc duminică, 17 februarie de la ora 18.00 la Clubul Ţaranului Român. 
Au venit cu muzica: Trupa Hara!!!

Marea Hoinareală, o expoziţie itinerantă de fotografie dedicată României, este deja o tradiţie in peisajul fotografic românesc, dupa ce a fost organizată, începând cu 2011, în mai multe oraşe din ţara: Bucuresti, Iasi, Suceva, Braşov.
Un proiect cu continuitate, care va va încânta şi pe întreaga perioada a anului 2013.

Imaginile au fost surprinse în cadrul workshop-urilor organizate de Sorin Onişor în diverse zone ale ţării: Bucovina, Maramures, Delta Dunării, Braşov, Munţii Apuseni, Moldova colinară etc.
Workshop-urile lui Sorin Onişor au propus întotdeauna o revenire la autenticul românesc, la gesturile fireşti, la fericirea simpla. Toate, privite prin obiectivul aparatului foto, i-au inspirat pe tinerii fotografi şi i-au atras spre o redescoperire a României adevarate. >>


 Câteva imagini de la vernisaj...






Trupa Hara...














Vă mulţumesc pentru vizită !

P.S. Nu am participat la "hoinareala" , dar sincer, imi doresc sa particip la un workshop ... poate asa mai invat si eu ceva ... :))





9 comentarii:

  1. ii iubesc pe cei de la Hara:)
    iti doresc ca data viitoare sa partcipi la "Marea Hoinareala!"

    RăspundețiȘtergere
  2. Cei cativa oameni cu inima nu fac o Romanie adevarata.
    Copilul meu vine in fiecare zi batut si scuipat de la scoala, diriginta nici nu te baga in seama daca nu esti bogatan... Doar cateva din imaginile de zi cu zi ale Romaniei adevarate, si am parte de asta de ani de zile.

    RăspundețiȘtergere
  3. Mulţumesc, poate îmi fac timp şi merg şi eu, m-ar interesa viziunea dumnealui.
    Un workshop mi-ar fi şi mie de mare folos, dar... îmi tot las viaţa personală pe stand by pentru serviciu.. şi-ncep să cred că nu e tocmai bine.
    O zi minunată, draga mea!

    RăspundețiȘtergere
  4. Pare a fi un succes acest vernusaj. Am vazut si pe Fb o gramada de imagini faine....
    Cand te duci la workshop ma iei si pe mine....:))

    RăspundețiȘtergere
  5. pandhora: Si eu ii iubesc draga mea !
    Robert: Imi pare rau Robert ! Copii tai sunt deosebiti si probabil ca in lumea in care traim , unii nu sunt primiti pentru ca dau dovada de prea multa sensibilitate si bun-simt ! Dar sunt si oameni frumosi. Eu incerc sa ma inconjur numai de oameni cu care rezonez.
    anastasia ana: Incearca sa le imbini pe amandoua ! O zi minunata si tie !
    geanina: hihihi...te iau, cum sa nu...sa fotografiezi dealurile, muntii si apusurile si de aici! pup

    RăspundețiȘtergere
  6. Sorin Onişor are nişte fotografii superbe care ne promovează ţara mai bine decât orice frunză la suprapreţ

    RăspundețiȘtergere
  7. Andreia: Bine spus! Eu il admir pentru talentul lui ( de un an ma uit la fotografiile lui) si "mor de invidie" (aici glumesc, desigur )...

    RăspundețiȘtergere
  8. Foarte interesanta aceasta initiativa!
    Are si un nume dragut. :)
    Cred ca numele lui Sorin Onisor mi-a mai ajuns pe la ureche in ultima vreme dar nu-i cunosc lucrarile.
    Nu pot decat sa urez succes unor astfel de proiecte. Fac un mare bine imaginii Romaniei.
    Trupa Hara era la Sighisoara acolo, in clip? Abia am reusit sa vad clipul, am conexiunea foarte slaba de mai multe zile... :(
    Noapte buna, draga mea!

    RăspundețiȘtergere
  9. Super atmosfera! Fotografiile tale sunt perfecte! Esti grozava! Ce sa mai inveti?!
    ... ma gandesc de multe ori ca ce pacat este ca nu locuiesc in Bucuresti, sa fim mai aproape ;) te pup

    RăspundețiȘtergere