duminică, 25 martie 2012

Gargarite...






Inca un pic si iesim si noi la soare ! 

13 comentarii:

  1. :) ce frumoase sunt! eu le-am cautat azi si nu am gasit nici urma...se pare ca toate sunt la tine :)

    RăspundețiȘtergere
  2. era un cuib cu pui!!!...nu au hainutele gata !!! ... :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Astea sunt semne de primavara mult asteptata! Mi-a placut. Noapte faina!

    RăspundețiȘtergere
  4. M-am liniștit :)
    Aud că n-au ieșit numai din cauza îmbrăcămintei,care nu-i terminată !
    Sigur se va rezolva curând !!!
    Frumoasă fotografie!

    RăspundețiȘtergere
  5. vaai ca abia astept sa le vad zburand peste tot! Weekend placut!

    RăspundețiȘtergere
  6. Primavara imparte din pocalul ei tinerete si culoare.Sa ne bucuram toti de acest minunat dar de la blanda primavara.
    Deosebita fotografie!

    RăspundețiȘtergere
  7. o sa apara cat de curand si ele;))

    RăspundețiȘtergere
  8. Inca putin si isi iau zborul! :)
    Seara buna!

    RăspundețiȘtergere
  9. Gargarita (Coccinella septempunctata) aduce noroc! :)

    RăspundețiȘtergere
  10. @Cristi: Ce bine! Un pic de noroc nu strica!

    RăspundețiȘtergere