joi, 22 martie 2012

Picătura...





7 comentarii:

  1. Si eu imi doresc sa pot fi in stare sa ies afara si sa fotografiez cat mai multe din "podoabele" primaverii. O zi minunata iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  2. picatura a prins timpul in "plasa"...
    nococ ca ai fost acolo...

    RăspundețiȘtergere
  3. @Robert: Iti spun un secret ! Poza cu garoafa si cea de azi sunt facute in balcon ! Frumuseti de fotografiat sunt oriunde. Cand nu am timp sa ies si am chef de poze, imi fac "damblaua" in casa, cu ce subiecte gasesc ! :))
    @pandhora: hi,hi,hi...hoata picatura, hot fotograful!

    Va cer scuze ca am raspuns asa de tarziu, dar am avut o saptaman de calvar !

    RăspundețiȘtergere
  4. :) frumos picura la tine! la mine e numai soare :P. zi faina...

    RăspundețiȘtergere
  5. @geanina: numai soare si personaje interesante !!!

    RăspundețiȘtergere
  6. Foarte bun. Cea ce am rasfoit pe website-ul dvs. despre Blogger: Foto de inginer - Trimiteti un comentariu m-a surprins placut. Te felicit pentru conceperea fotodeinginer.blogspot.com, care e un site care merita distribuita.

    RăspundețiȘtergere