joi, 17 septembrie 2015

Revenire in ... Delta Dunarii (1)

...
Pregatiri pentru borsul de peste ! :)




La gratar...



Pentru ca am fost incantata de croaziera cu vaporasul Phoenix (multumesc Capitanului Florin Porumb ) am plecat a doua oara in Delta , dar cu o firma de turism. 
Incomparabile din punctul meu de vedere-  al fotografului si al unui vizitator care a vazut canale salbatice si alte minunatii ale deltei. Nu mai comentez altceva decat ca o sa plictisesc cateva zile cu ce am reusit sa surprind de aceasta data (fara lumina grozava, fara sa ne apropiem de subiect in liniste fara sa speriem pasarile, fara opriri sa fac si eu poze... ).

Va multumesc pentru vizita!


6 comentarii:

  1. sper ca vom vedea si finalul pregatirilor in farfurie :)
    eu nu sunt amatoare de peste dar de poze faine da! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna! Mai sunt tantari in Delta? Am ramas cu o amintire neplacuta din copilarie raportata la multimea tantarilor veninosi care ma umplusera de bube si de atunci nu am mai vrut sa calc prin Delta.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu stiu de ce comentariul intrase in spam. Imi cer scuze. Acum am setat "moderare"pentru a nu se repeta eroarea.
      Cred ca te referi la tauni! Cand am fost la Caraorman , ne-au "atacat"taunii si am facut niste blande enorme. Nu puteam sa ma apar ca vroiam poze ! :))
      In croaziera cu Vaporasul Phoenix nu am simtit deloc tantarii ! Seara se cobora o plasa /panza care inconjura puntea si nu am avut probleme. :)

      Ștergere
  3. Bine ca mi-ai zis....vin negreșit :)))
    Pup!

    RăspundețiȘtergere
  4. De doua zile am mancat peste in diverse forme dar o ciorba n-as refuza.Eu tot caut un partener de calatorii,dar cele organizate nu ma incanta.Inseamna ca am fler.Imagini la superlativ.Te pup!

    RăspundețiȘtergere