luni, 28 ianuarie 2013

...

...
De ce am fost atat de agitata ieri? Pai sa o luam cu inceputul...
Dimineata ( adicatelea pe la un 11 asa) trebuia sa ma intalnesc cu fotografii de la "Bucurestiul meu drag" pentru o mica excursie pentru a  vizita Castelul Tepes (langa Parcul Carol pe str. General Candiano Popescu). Pana aici toate bune.
Tot acolo ne intalneam si cu " Gaşca foto "...Nu stiti ???... Suntem numa' vreo 31 de fotografi, mai mult sau mai putin amatori ( io is din cei amatori rau !!! ) "condusi" cu o mana forte de Flori Jianu . Eeeee... nu suntem chiar condusi, dar ea este liderul ( unde pui ca este "leoaica" si cand se infurie "scutura coama" ! :) ) . Ce facem  noi prin gaşca ? "Şefa" organizeaza concursuri cu teme de realizat intr-o saptamana sau doua, organizeaza excursii foto, ne mobilizeaza pentru expozitii, ne da sfaturi, ne mai trage de urechi, dar eu una am de invatat si ii multumesc pentru rabdare!
Deci sa revenim la duminica mea !!!!  Unul din concursurile care tocmai s-au terminat a fost "Top 2012". Deci toti cei 31 de fotografi am trimis trei ( 3 ) fotografii de fiecare (cele mai bune !!! ). Fiecare imagine a primit patru (4) note pentru: creativitate/ compozitie/calitate tehnica/calitate artistica . Nu am avut voie sa ne votam propriile fotografii !!! :) Biata Flori a tras de noi, ne-a amenintat ( :) )dar a reusit sa ne faca  sa trimitem fotografiile si sa le notam ! Acum trebuiau calculate punctajele !!!!! Aici apar si eu ...daca tot calculez toooooaaaata ziua... :)))
Asa trebuia sa inceapa ziua si asa a inceput. Din pacate "la pomul laudat..."...am ajuns la Castelul (Turnul) Tepes...si surpriza...am avut voie doar in curte...:(((  Eu venisem pregatita : "mama ce poze trag io in premiera la Turn, ce poze inedite o sa fac de sus" .... FALS... Ne-am invartit prin jurul lui si atat !!! Eeeee... asta este... nu mai spun ca am chemat si ajutoare ( hihihi...i-am zis Ancutei, prietena mea, sa vina sa vada si ea, in premiera, Castelul !!! )
Nu-i nimic, ziua nu s-a terminat. Deci Flori, eu , Ancuta, Gabi ( prietena si fotografa in gaşca ) impreuna cu nepoata ei hotaram sa ne apucam de treaba ! Deci la drum. Unde?
La "Fabrica". Daca nu stiti, este un restaurant amenajat in interiorul unei foste intreprinderi. Anul trecut, aveau  "decor" tubulatura si gurile de ventilare  din fosta hala de productie ! Era funny ! Acum, au ramas doar peretii de caramida !  Trebuia sa ne intremam cu o pizza si ceva dulce , iar apoi sa ne apucam de calcule !!! GATA !!!! La treaba...si dai si aduna si imparte si iar aduna...
De ce v-am povestit atat !!!! SA MA LAUD !!!! Sunt foarte mandra!!! :)))) Am o fotografie pe locul 5 !!!!! Uraaaaaaaaaaa !!!!! :))) Pentru mine este cea mai mare realizare fotografica ! Chiar daca este numai in gaşca !!! :))
Felicitari tuturor participantilor !
Aici puteti vedea munca noastra !
Multumesc Flori pentru incurajari si sfaturi!
Va multumesc si voua, cei care imi vizitati blogul si ma sustineti !
P.S. Am avut " program "  si dupa-amiaza ! :)



9 comentarii:

  1. felicitari tuturor,felicitari catigatoarei dar si dragei noastre Nicole! :)
    fotografia cu matii o stiu de la una dintre "miercuri..." cred, si este adorabila...
    nu le-am vazut pe toate dar mi-a mai placut si cea cu nr.7...
    felicitari inca o data!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Felicitări !
    Am văzut și fotografie și îmi place ,este superbă !!!

    RăspundețiȘtergere
  3. ma bucur pentru reusita ta nicole ! sa fim noi sanatoase si sa tot facem fotografii impreuna...: ) si excursii si concursuri...si expozitii...: )

    RăspundețiȘtergere
  4. FELICITARI DRAGA MEA! Faptul ca te bucuri, este normal, dar faptul ca nu iti vine sa crezi... hm! Eu am remarcat dupa pauza pe care ai facut-o cu blogul ca, fotografiile tale au devenit deosebit de artistice! Compozitii faine ai avut intotdeauna, si calutate tehnica deasemenea. Asa ca, nu ma mira delic succesul tau! Pasiunea este intotdeauna rasplatita. Ma bucur sincer alaturi de tine! Te imbratisez si te pup.
    Salutari Ancutei !

    RăspundețiȘtergere
  5. Felicitari! Foarte frumoasa ocupatia voastra! Faptul ca stii sa "imortalizezi" momentul ma încanta si pe mine!
    O saptamana frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  6. Frumos hobby ai, faine pozele din concurs, eu te-astept cu o adresa :))

    RăspundețiȘtergere
  7. felicitari tuturor!!!
    doamna inginer, pisicile sunt delicioase :P

    RăspundețiȘtergere
  8. Felicitari, Nicole!
    Cum am zarit pisicile am "sarit" pe ele :))

    Am stiut ca-s ale tale fara sa mai numar pozitia a 5-a ;)
    Frumos hpbby-ul asta. Ai vazut ca mai cochetez si eu cu fotografia dar sunt un pui mic de amator.
    Noapte buna!

    RăspundețiȘtergere