sâmbătă, 12 ianuarie 2013

HAPPY WEEKEND! - Editia 2

...






Un pescar era cu barca pe lac, prinzand peşti. Prinde el un peşte imens si spune:
- Te voi duce acasă şi vom avea o masa copioasş!
Pesştele îi raspunse:
- Mulţumesc, am mancat deja. Nu m-ai putea duce la un cinematograf? Nu am mai fost...

- Ce faci, Nae? Pescuieşti?
- Aă, da de unde. Înec râmele care mi-au invadat gradina.

La pescuit:
- Muşcă?
- Muşcă.
- Ştiucă?
- Nuuu, ţânţarii ....

Soţul pleacă la pescuit pentru mai multe zile.
- Nevastă, mi-ai pus şi aragazul de voiaj?
- Da ! Şi mai găseşti în rucsac si vreo trei cutii de sardele şi un deschizator ...



Postarea participă la  jocul HAPPY WEEKEND! - Editia 2
 Elly ne înseninează fiecare weekend !

Vă mulţumesc pentru vizită !




11 comentarii:

  1. :)Am avut ocazia sa vad un pescar care dadea la copca, cum a intrat de tot la apa. Saracul. Lacul avea obrazul subtire:)
    Zile fericite!

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna dimineata. Nicoleta!
    Foarte simpatice gumele! Prima e cea mai grozava! Le-am si facut publice aici, acasa, si toata lumea a ras in hohote. :))
    Omul acela se pregateste de pescuit la copca? Multe subiecte interesante ai gasit la lac. Extraordinar de multe. Dar...de fapt ochiul conteaza. :) Frumoasa postare!
    Happy Weekend!

    RăspundețiȘtergere
  3. Cu ceva ani în urma a plecat si sotul meu care nu este de nici un fel pescar, la pescuit cu un grup de prieteni! Noroc ca aici gasesti peste din abundenta, de la supermarket pana la dugheana pescarului, asa ca pofta tot ne-am facut-o! :)))

    RăspundețiȘtergere
  4. Imi plac bancurile cu pescari! :)
    Zi buna!

    RăspundețiȘtergere
  5. :)) foarte haios primul! Dar nu numai! Weekend plăcut!

    RăspundețiȘtergere
  6. Mi-a placut ce am vazut si mai ales citit :)) zi buna :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Bune bancurile :)) si pescarul ar trebui sa duca pestele intai la film, poate apoi i se face si foame :))
    happy weekend :)

    RăspundețiȘtergere
  8. prima fotografie e grozava dar si primul banc...in locul pestelui as fi zis la fel :))
    happt ww!pup! :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Mi-a placut articolul tau de azi!
    weekend de vis !

    RăspundețiȘtergere
  10. ce as mai patina si eu un pic pe acolo :)
    faine imagini!

    RăspundețiȘtergere
  11. Aplauze pentru interpretarea melodiei “Pescarul amator”! De cand n-am mai auzit cantecelul (cred ca nu il confund)...
    Fotografiile le consider superbe! Super-super!
    Mie nu-mi place sa dau (stau) cu batul in balta dar nu stiu cum fac ca prea adesea reusesc :)
    O Duminica frumoasa!

    RăspundețiȘtergere