marți, 8 ianuarie 2013

Dimineata devreme...

...




Va multumesc pentru vizita !

8 comentarii:

  1. Prima poză este preferata mea!
    O zi caldă îți doresc!
    Cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte frumoase, poate reusesc sa fac si eu cateva poze cu zapada, pana trece iarna:)
    O zi buna!

    RăspundețiȘtergere
  3. un frig colorat vad aici la tine...faine imagini...

    RăspundețiȘtergere
  4. ce frumos se vede dimineata devreme!!
    :)

    RăspundețiȘtergere
  5. eiiiii! unde ai gasit tu crizantemele astea minunate?!
    superp studiul tau cu chiciura! felicitari! pupici
    PS: ti-ai reparat aparatul foto?

    RăspundețiȘtergere
  6. Toata aceasta serie ti-a reusit grozav. Sunt minunate!

    RăspundețiȘtergere
  7. Va multumesc tuturor pentru aprecieri. Orice vorba frumoasa, ma incurajeaza. Eu oricum sunt permanent nemultumita de ceea ce fac!!! :))
    Carmen: Am folosit o lentila pentru marirea imaginii, dar fotografiile tot nu sunt destul de clare.... :)) Cred ca trebuie sa-mi iau si alt obiectiv !!! :))

    RăspundețiȘtergere