marți, 29 ianuarie 2013

Un ceas...

...



Vă mulţumesc pentru vizită !

12 comentarii:

  1. Imi place cum ai surprins jocul de lumini si umbre! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. să fie într-un ceas bun :)!

    RăspundețiȘtergere
  3. imi plac ceasurile de buzunar iar imaginea surprinsa de tine are finetea unui tablou...

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu e pendul. E ceas cu arc! De ce l-ati pus in lanturi? R

    RăspundețiȘtergere
  5. Îmi place aerul vintage al fotografiei

    RăspundețiȘtergere
  6. geanina: :)...
    tu1074: ...sa fie !:)...nu-i al meu...e de imprumut !!!
    pandhora: si mie imi plac...pacat ca nu am unul...
    R. : ma simt uneori, inlantuita de timp...asa ca acum m-am razbunat !!! :)
    Andreia: Multumesc... :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Fotografia ta este atat de artistica, incat parca as vedea un film... un sf, o intoarcere in timp. Efectul sepia este absolut bine ales, felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  8. trecerea timpului chiar si peste ceasuri
    foarte frumoasa fotografie
    simbolizeaza foarte mult trecerea timpului

    RăspundețiȘtergere
  9. Ceasul bun, cum s-ar zice! Și ceasul frumos, ador aceste modele. Foarte faină fotografia! :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  11. Buna, am vrut sa-ti scriu adresa aici, asa cum m-ai rugat, dar am vazut ca nu ai moderare a comentariilor asa ca am sters comentariul cu adresa.

    RăspundețiȘtergere
  12. Imi plac ceasurile de buzunar :)
    Desigur ca si fotografia.

    RăspundețiȘtergere