sâmbătă, 28 aprilie 2012

Arcade...


Multumesc pentru vizita !

9 comentarii:

  1. Unde sunt aceste arcade? Imi plac mult.

    RăspundețiȘtergere
  2. intotdeauna mi-au placut aceste elemente de arhitectura. frumos...zi faina :)

    RăspundețiȘtergere
  3. seamana cu arcadele teatrului din parcul meu...
    ce frumoase ar putea fi...
    imaginea are ceva majestos...sau poate doar oamenii sunt mici mici?:)

    RăspundețiȘtergere
  4. Imi place mult! Numai bine iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  5. Tare frumos !
    Nu multe locuri sunt cu astfel de arcade !
    Reușită fotografie!

    RăspundețiȘtergere
  6. Pandhora a recunoscut locul. Este fostul Teatru de Vara din Parcul Bazilescu. Teatru este distrus astazi dar sper sa prinda si vremuri mai bune. A ramas chiar si stema Romaniei pe frontispiciu...
    Va multumesc pentru comentarii.

    RăspundețiȘtergere
  7. sa nu-mi spui ca locuim in acelasi cartier :))

    RăspundețiȘtergere
  8. ha,ha,ha...nu, Pandhora...dar am o prietena la tine in cartier, plus ca eu am "facut" orasul per pedes (nu chiar apostolorum !) de prin '90 !!! ... deci cunosc Bucurestiul destul de bine... :))

    RăspundețiȘtergere
  9. in acest caz o sa cred ca esti topometrist :))
    nu pot spune ca stiu Bucurestiul cu ochii inchisi dar am multe locuri si multe stazi care imi sunt dragi...
    dar recunosc...cel mai drag imi este sectorul 1 pentru ca am copilarit si am locuit in diferite zone din acest sector :)

    RăspundețiȘtergere