joi, 12 aprilie 2012

Prezent si trecut...


O zi minunata !

13 comentarii:

  1. imi place ideea,imi place fotografia dar nu recunosc locul :)

    RăspundețiȘtergere
  2. partea laterala a hotelului Novotel (Calea Victoriei)... :))

    RăspundețiȘtergere
  3. inspirat titlul! mi-a placut! noapte faina...

    RăspundețiȘtergere
  4. :)Frumos surprins. Nu poti lua cuvintele de verificare si sa moderezi tu dialogul? Abia mai vad.

    RăspundețiȘtergere
  5. Caldura cladirilor vechi o gasesc absenta in cele noi...
    Frumos contrast

    RăspundețiȘtergere
  6. @pandhora: costin nu poate fi concurat ! :))... are fotografii extrem de reusite: focalizare, poveste,lumina...

    RăspundețiȘtergere
  7. @Robert: imi cer mii de scuze...nu am stiut ca imi apar cuvintele de verificare la comentarii...acum am rezolvat(sper)...

    RăspundețiȘtergere
  8. @Vera: uneori, ma gandesc ca peste 100 de ani, cladirile noi de acum , vor fi poate apreciate ca fiind pline de caldura trcutului ! :)))) Au aparut si cladiri din metal si sticla, care nu fac nota discordanta cu stilul zonei...

    RăspundețiȘtergere
  9. Va multumesc tuturor pentru vizita si comentarii. O zi minunata!

    RăspundețiȘtergere