luni, 23 aprilie 2012

PINK MONDAYS

Pentru un inceput de saptamana  PINK ...


Poezie de Costel Zagan din "Poeme de-aprins focul"

Haiku: Flipi 



              Multumesc Flipi!  Sper ca am reusit montajul...                    


24 de comentarii:

  1. este la fel de gingas si profund ca un haiku...multumiri

    RăspundețiȘtergere
  2. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  3. @karma police: Nu am gasit un haiku care sa completeze fotografia. Multumesc pentru apreciere !

    RăspundețiȘtergere
  4. petale de suflet
    suflu nou
    gingasie totala

    eeei, aproape un haiku, tinand cont ca nu am mai scris de mult poate fi un inceput frumos.

    oricum, intentia e cea care conteaza, la fel ca a ta :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Frumos!! O zi cat mai placuta iti doresc, chiar daca e luni:)

    RăspundețiȘtergere
  6. @Flipi: multumesc. O sa incerc un nou montaj cu haiku tau !

    RăspundețiȘtergere
  7. @Robert: Multumesc. La fel si tie !

    RăspundețiȘtergere
  8. PERFECT!
    după cum spuneam, în spatele cuvintelor, ceea ce e de fapt și esența haiku, ce se exprimă la fel de bine în japoneză ca și în română, amândouă limbile având legătura ancestrală cu sunetele primordiale, se exprimă și pe lângă aceste cuvinte, prin ele și prin intenția cu care le așezi.
    o săptămână minunată!

    RăspundețiȘtergere
  9. MULTUMESC!...multumesc !...multumesc!...

    RăspundețiȘtergere
  10. Doamne, ce frumos....o saptaman pink iti doresc

    RăspundețiȘtergere
  11. Eu sunt de parere ca l-ai reusit! :)
    Seara placuta!

    RăspundețiȘtergere
  12. Multumesc Vanessa. O saptamana frumoasa si tie!

    RăspundețiȘtergere
  13. Totdeauna, dragut- Diverse. Dar acum cred si eu ca ai dreptate . Multumesc. O saptamana frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  14. O postare optimistă, aveam nevoie:D
    Pot să întreb ce soi de floare era, căci nu mi-am dat seama...

    RăspundețiȘtergere
  15. O floare de zarzar, dar este fotografiata contra-luminii si foarte aproape !!!

    RăspundețiȘtergere
  16. doar primavara
    rozul si lumina
    isi dau sarutul

    :) eh...am incercat si eu! sara faina....

    RăspundețiȘtergere
  17. pline de gingasie...multumesc Geanina... pot sa o folosesc in alt montaj ?...

    RăspundețiȘtergere
  18. sigur ca poti :). ar fi o onoare :P. ciaooo....

    RăspundețiȘtergere