duminică, 22 aprilie 2012

Scaunul

Life in Pictures


Gînduri pentru un scaun 


Jan Lulu Stern 


Un scaun , nu mai mult , dar cita viata ,
Cita miscare el vede-n jurul lui 
Si bucurii , si lacrime pe fata ,
Dar mut , el nu le spune nimanui .
El m-a vazut la inceputul vietii
Cercind sa il dobor , neputincios ,
Voind sa fiu la fel cu calaretii
Calare , sus pe calul lor focos .
Si mai tirziu , sezind pe el alene ,
Cu gindul dus departe catre ea ,
El m-a vazut si tine minte bine
De cite ori am plins durerea mea ,
Sau fericit , zvicnind mereu din scaun ,
Pindind venirea ei dupa perdea ,
Cind aparea , saream la usa ca un
Copil voios ce-a capatat ce vrea .
Dar timpul trece , dragul meu prieten ,
Nici tu , nici eu nu mai sintem ce-am fost .
Tu gemi usor cind doar m-ating de tine ,
Eu pling vazindu-mi viata fara rost .



14 comentarii:

  1. Frumoasa poezie. Si imaginea este aleasa cu grija, motiv pentru care te felicit!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Inspirata alegere!
    Duminica placuta!

    RăspundețiȘtergere
  3. imaginea sustine atat de bine versurile incat totul este perfect...
    cred ca asta simtim cu totii doar ca nu o putem spune atat de frumos...
    emotionata povestea scaunului...

    RăspundețiȘtergere
  4. Superba poezia, superbe versurile. Duminica placuta iti doresc, inginere!

    RăspundețiȘtergere
  5. :) parca mi-a dat o lacrima...serios. faina poezie..:P

    RăspundețiȘtergere
  6. Sper ca nu ai demolat o casa:). Interesanta idee, o zi minunata iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  7. Oau! Minunata fotografia, frumoase versuri..O bucatica de viata! Iti doresc o zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  8. Excelent tandem stih-imagine ...
    Mulţumesc!

    RăspundețiȘtergere
  9. o unduire de idei, de la poezie la fotografie si înapoi... Frumoasa postare!
    sa ai o duminica minunata! :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Într-adevăr o viață !
    Viața unui scaun în versuri și imagine !
    Mi-a plăcut

    RăspundețiȘtergere
  11. Va multumesc pentru aprecieri.
    Robert, nu am demolat eu nimic...prin peregrinarile mele, am gasit casa asta parasita .
    M-a impresionat interiorul:tablouri vechi de epoca, lucruri uitate, o soba din teracota foarte frumoasa si scaunul acesta care parca spunea atatea povesti...
    Va doresc o saptamana frumoasa tuturor!

    RăspundețiȘtergere
  12. buna. sper sa fiu iertata ca am ajuns cu intarziere la L.I.P. :)
    Superba poezie! Splendida imagine! Totul perfect :)
    O zi minunata sa ai!

    RăspundețiȘtergere
  13. Ha,ha,ha...Elly , nu trebuie sa te scuzi...cand ai timp si iti face placere, te astept...nici eu nu am timp totdeauna sa trec pe la voi, dar nu va uit... :))

    RăspundețiȘtergere