miercuri, 11 aprilie 2012

Miercurea fara cuvinte

" Dambovita, unda dulce,
Unda cu cerescul dar,
Cine te-a gustat vreodata
Va sa plece in zadar.
Dambovita, apa dulce,
Cine o bea, nu se mai duce! "


Mai frumoase si interesante la CARMEN.

36 de comentarii:

  1. Foarte frumoasa fotografia! Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  2. dulce este imaginea Dambovitei fotografiate de tine :)

    RăspundețiȘtergere
  3. o imagine superba! esti un inginer-artist! parca ar fi fotografie din Venetia! zau ca-i faina Dâmbovita!
    Happy WW! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Lumina si... liniste. Bucurestiul poate fi incantator daca vrei sa il vezi cu adevarat.
    Seara faina!

    RăspundețiȘtergere
  5. frumos ai surprins-o! asa se zice, cine o bea n se mai duce? :) imi trimiti o sticluta?:P

    RăspundețiȘtergere
  6. O fotografie foarte frumoasă în care lumina se oglindeşte în unda lină a râului.

    RăspundețiȘtergere
  7. Arata mai bine decat ziua:), zici ca e in alt oras. Foarte frumoasa poza.

    RăspundețiȘtergere
  8. intr-adevar, frumos surprinsa!
    foarte reusita fotografie!
    o zi minunata sa ai! :)

    RăspundețiȘtergere
  9. frumoasă fotografie
    parcă nu e dâmbovița

    RăspundețiȘtergere
  10. Ce fain se oglindește orașul. Pare o seară calmă:)

    RăspundețiȘtergere
  11. Frumoasa perspectiva a Dambovitei ;) O seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  12. ah ce frumoase versuri si ce minunata poza

    RăspundețiȘtergere
  13. Frumoas fotografie !
    Nu am umblat pe acolo din secolul trecut :),mai precis din deceniul al șaptelea al secolului trecut !
    Arată foarte bine și sunt convins e foarte diferită de atunci !
    Poate mai ajung să văd !

    RăspundețiȘtergere
  14. @CARMEN: ha,ha,ha...Dambovita, te asteapta sa vii sa o vezi ! La fel si tie !

    RăspundețiȘtergere
  15. @Tudor Enea: Mie mi-a trebuit un an ca sa indragesc Bucurestiul! Cand am inceput sa-l strabat la pas, a inceput marea dragoste !!! :)))

    RăspundețiȘtergere
  16. @geanina: cantecul spunea asa!... iti trimit, dar nu sa bei!!!...cine imi mai arata apoi, adevaratii italieni!!! :)))

    RăspundețiȘtergere
  17. @Robert Nicolaescu: o sa fac o fotografie ziua si o sa comparam...!!! :)))

    RăspundețiȘtergere
  18. @Roxana Muntean: pare, dar orasul este agitat continuu !!! :))

    RăspundețiȘtergere
  19. @karma police: eheeee...versuri vechi !!!

    RăspundețiȘtergere
  20. @tu1074: ehehe...si eu am venit prima data cam in aceasi perioada, dar nu am ramas ... atunci era neamenajata si murdara (cel putin asa imi amintesc eu)!...

    RăspundețiȘtergere
  21. Va multumesc tuturor pentru vizita si va doresc un weekend placut!

    RăspundețiȘtergere
  22. De pe acele poduri, sar romii in Dambovita, cand vine caldura.

    RăspundețiȘtergere
  23. @Costin Comba: ha,ha,ha...se mai racoresc si ei !!!...

    RăspundețiȘtergere
  24. Ce culor calde! Foarte frumoasa fotografia! :)

    RăspundețiȘtergere